📌 ترامپ: اگر دخالت نمی‌کردم اسرائیل له می‌شدآکسیوس:ترامپ:روابط من با نتانیاهو خوب است، اما باید تا حدی او را کنترل و متعادل نگه داریم. اگر من دخالت نمی‌کردم، اسرائیل له می‌شد. من قادر هستم اسرائیل را از حمله به لبنان بازدارم؛آنها برای من احترام قائل‌اند و هرکاری که بگویم انجام می‌دهند ✍️بیشرف
20:20 - 29 خرداد 1405

31 Views