خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد تنه ای بر تن این خانه تنها زد و رفت...- هوشنگ‌ابتهاج❤️‍🩹🫂
12:20 - 26 April 2026



1 Reply

Profile picture of ‌رضا پخلوی‌
@Sosiam26 April 2026
Replying to
من تنهام یاسمین هم منو تنها گذاشت فقط بذارید شما رو دنبال کنم یا هم برعکس 🌺 از افتخار جدیدم بگم تنها سسی بودم که به من سس زدن🙋🏻