محمودرضا بیضایی
@Mahmodreza
آقای پزشکیان ، بسم الله ،،اصلا به عقب هم برنمیگردیم و شکوه نمیکنیم ،،شما برای ایران چه ها داری ،،،شما میدونستی و اومدی شدی خادم ملت ... پس سعی کن به تلاشت ادامه بدی ،
💯
14:21 - 22 June 2026
19
Views
Replying to
@Mahmodreza