تایپم؟!کسی که اینستا نداشته باشه.
تایپم؟! کسی همه جوره پایم باشه، ت هرکاری .:)) 🤌🏻🎀
2dتایپم؟!کسی که اینستا نداشته باشه.تایپم؟! کسی همه جوره پایم باشه، ت هرکاری .:)) 🤌🏻🎀
Replying to andاقا من فقط میرم دوتا روضه و مداحی گوش میدم استوری میکنم میام بیرون😶