جناب وهابی اولاتوکه مدعی عدم وجودرفراندوم درایران بودی یادت رفته؟ حالاانگیزه هرکسی بخاطرعدم شرکت درانتخابات مثل همه بلاددنیایک امردر ضمن این درخت تناور با فشارهای شرق و غرب زمانیکه نوپا بود نیفتادسال۴۰۱ علقه مضغه هایی مثل توودیگر خوارج تاجیک وچچنی باآنهمه جنایت چه غلطی کردین
