#چالش جذاب خانمهای مذهبی...پوشیه #آری یا #خیر؟با دلیل...خیلی جدی میخوایم استدال کنیم، سوال و جواب کنیم تا به نتیجه درست برسیم.پایه صحبتها، دستورات و احکام حضرت آقاست و آقایان هم میتوانند شرکت داشته باشند.لطفا دوستانتان را #دعوت کنید.
خب بستگی به عرف جامعه داره.شما بیای توی یه شهر کوچیک که شااید از هر هزار نفر یکنفرشون پوشیه بزنه ، پوشیه بزنی.نه تنها حجاب نمیکنی بلکه جلبتوجههم میکنی.ولی تو بعضی از شهرها مثل قم و مشهدکه اکثرا پوششون با پوشیهستپوشیه بزنی ، اوکیه.