@sh_iravani29 June 2024Replying to andقهرمان شده ای در داستان نویسی خودت. پست ومقامهای زیادی داشته والانم داره که از بس خاضعه برو نمیاره. مگر نبود که قهرمانتون گفت :من جبهه بودم ودرفلان لشکر وچه کردم و... اما دکتر جلیلی علیرغم از دست دادن پا ،ولی اصلا حرفی از جبهه وجنگ واز دست دادن پا و... نزد. قهرمان ما ایشون هستند واسه ما نه داستا
@IranianfanofJalili29 June 2024Replying to andهمین آقای جلیلی که میگی برای پست و مقام داره تلاس میکنه...اگه نبود ، همون زمان دولت روحانی ، اوباما میومد برج میلاد نهار بخوره.همونا کشور رو حفظ کردن و اگر همون دولت سایه نبود الان کشور ایران با این اقتدار وجود نداشت......