ما الان در وسط جنگیم یا شایدم خود جنگیم!
@abdollahimahdi1 October 2024Replying to«در #تله_جنگ نمیافتیم» تعبیر غلط، انحرافی و غیر اسلامی است، تعبیر درست «#در_خانه_نمیجنگیم» است. شیعه تا بعد از ظهور همواره در میدان جنگ و جهاد است اما هنر آنست حتیالامکان میدان درگیری را در خانه دشمن تعریف نماییم.
@user168701658961 October 2024Replying toیک استراتژی مهم عمومی و بین المللی وجود دارد . این که هیچ کشور نرمالی دوست ندارد وارد جنگ شود بخصوص از داخل مرزهای خوداین استراتژی نانوشته نیاز به گفتن ندارد و گفتنش هم مؤلفه و فاکتور تعیین کننده برای آغاز جنگ نیست. به قول خودتان با یک جنایتکار طرف هستید پس تحلیلهای نادرست راکنار بگذارید.