5d
‏بله جناب دکتر ثابتی نماینده محترم مردم تهران شما الحمدلله همیشه از روزگار خود جلوتر بودید و همیشه پیش بینی هاتون درست بود.نطق تاریخی هم دارید.به تعبیر استاد مهاجرانی، جوان نورسیده خجسته هم هستید.خلاصه آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری.در ضمن خجالت هم خوب چیزی است. یاعلی...
شیخ فرهاد چرا همیشه نتیجه این میشه که تو از روی "انصاف"‌از ظریف و روحانی دفاع کنی و به نبویان و ثابتی و رسایی و ...انقلابیون یپری؟ خجالت خیلی چیز خوبی است کفتار هفت خط
06:36 - 22 June 2026

3 Reactions
64 Views