بله جناب دکتر ثابتی نماینده محترم مردم تهران شما الحمدلله همیشه از روزگار خود جلوتر بودید و همیشه پیش بینی هاتون درست بود.نطق تاریخی هم دارید.به تعبیر استاد مهاجرانی، جوان نورسیده خجسته هم هستید.خلاصه آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری.در ضمن خجالت هم خوب چیزی است. یاعلی...
