7d
آقای پزشکیان ، آقای قالیباف ، آقایان مسئول ، بند اول با حمله اسرائیل به لبنان نقض شد و شما هم بزنید زیر تفاهم نامه و بگید نقض کردید و ما هم نقض میکنیم. بعد به رهبری نامه علنی بنویسید و بگویید استغفار میکنیم که نظر شما رو پیگیری نکردیم و ازشون بخواهید نظرشون رو بیان کنند و قول بدهید نظرشون هرچی باشد …Show more
یک نکته ای که قابل تأمل است اینکه غالبا تندتر ین و شديدترين انتقاد ها معمولا از جانب کسانی صادر می شود که کار #اجرایی در دولت نداشته اند. یعنی منتقدین بالای گود نشین بوده اند. 😐
23:59 - 19 June 2026

4 Reactions
455 Views