@Gooni_Ebrat15 August 2023Replying toآقای جبلی این چه وضعشه شما که نباید رای بیاری که اومدی این آشغال هارو بازیافت کردی الان منم چهارتا فهش به نظام بدم رو هم بهم برنامه تو صدا سیما میدی یا باید عقد آریا یی هم بخونم ؟؟؟ @jebelli_ir
@Timsar_bidel15 August 2023Replying toعجب دنیای شیر توی شیری شده!!والله بنده حقیر هم شیفته ایشون بودم و آرزوی موفقیت داشتم . چون فرزند شهید است. اما حالا که در مسیر انحطاط هست ببینمش تف توی صورتش می اندازم .
@eliteach15 August 2023Replying to@jebelli_ir متاسفم واقعا، که آقایان ثابت میکنن که نون تو براندازیه!شهدا فتنه ها رو جمع میکنن که پول مملکت بره تو جیب اونایی که مسخره شون میکنن و ارزشی برای هیچی قائل نیستن!؟مگه امام نفرمودن صدا وسیما دانشگاه است؛یعنی براندازا معلم بچه های این مملکت باشن؟!!!
@Jf565615 August 2023Replying toبهترین کار بست نشینی جلوی صداوسیما هستش به خدا اگه تهران بودم اولین نفر بودم
@MhSh_1815 August 2023Replying toطرف هنوز یعنی پست اغتشاشگریش رو اژ صفحش برنداشته اونوقت دارن میگن بیا بهت کار میدیم!،عجب!! اصن فعالیت به طور کلی در سکوی خارجی برا اینا جرمه بعد چی تازه پست بذاری برای ضد انقلاب که دیگه جرم اندر جرم!
@KatebeGHORAN15 August 2023Replying toمردمی که به این موجودات، عشق و علاقه نشان می دهند ،مسوول هستند