اقای پزشکیان رئیس جمهور شد!.⊹ولی من به انتخاب خودم "اقای جلیلی "افتخار میکنم ،و خوشحالم که طرف حق بودم .✨🌱. به رای اکثریت احترام میزاریم ،اما حواستون باشه هر اتفاقی افتاد پای انتخابتون بایستید و گردن رهبر و نظام ندازین !❤️🩹
@Zeinab_khanoom258028 August 2024Replying toالان واقعا دیگه جای بحثی نیست انتخاب ملت بوده و باید پای انتخابشون وایسن باید!!!!!!!