کی گفته نیروی انتظامی همیشه مصونیت داره ونباید نقد بشهباید نیروی خاطی هم پاسخگو باشه
This post was deleted by the post author.
@Nooralanoor30 March 2025Replying toکی گفته نیروی انتظامی همیشه مصونیت داره ونباید نقد بشهباید نیروی خاطی هم پاسخگو باشه
@maryamrad30 March 2025Replying toتیروی امنیتی تضعیف نمیشود. باید بررسی شود ، دقیقا چه کسی دستور برخورد خشن داده؟انها با صحبتی منطقی میپذیرفتند. چه کسی جرات کرده حجاب کسی را دربیاورد؟
@Pirnattagh1 April 2025Replying toبیش از ۴۰ روز در سکوت تحصن کردند، احیا گرفتند،روزه گرفتند، نماز جماعت خواندند افطار کردند، صدایی در نیامد تا شام قدس که با تصمیم وزارت کشور دولت پزشکیان یکباره آن شوک بهشان وارد شد...انصافت کجاست مسلمان!کاری نکنید این دولت تمام شود روسیاهی برایتان بماند کأنه اشعث و اشعری.
@Mahdiahmadpour20031 April 2025Replying toاگر مباحث را دنبال کرده باشید، کسی نیروی انتظامی را تضعیف نکرده است. ولی رفتار برخی ماموران پلیس باید مورد مداقه قرار بگیرد. نقد رفتار برخی از ماموران، نه تنها تضعیف پلیس نیست که تقویت آن هم هست.