post


This post was deleted by the post author.

تضعیف نیروهای امنیتی که هرروز دارن شهید میدن اصلا منطقی و عقلانی نیست! حرف متحصنین درست و منطقی بود و شنیده شد... نتیجه زیاده روی کردن ها و استفاده بیش از حد از اهرم فشار، میشه انحراف و آشوب. ما تا جایی که بی نظمی نکنید همراه شما هستیم!
11:45 - 30 March 2025

27 Reactions
1917 Views


6 Replies

Profile picture of ‌نور‌
@Nooralanoor30 March 2025
Replying to
کی گفته نیروی انتظامی همیشه مصونیت داره ونباید نقد بشهباید نیروی خاطی هم پاسخگو باشه

Profile picture of ‌یک دوست‌
@maryamrad30 March 2025
Replying to
تیروی امنیتی تضعیف نمیشود. باید بررسی شود ، دقیقا چه کسی دستور برخورد خشن داده؟انها با صحبتی منطقی میپذیرفتند. چه کسی جرات کرده حجاب کسی را دربیاورد؟

Profile picture of ‌ق اسکندری‌
@gh_esknadari30 March 2025
Replying to
درود به قه شما دقیق و منطقی گفتی

Profile picture of ‌عباس پیرِ نَطّاق‌
@Pirnattagh1 April 2025
Replying to
بیش از ۴۰ روز در سکوت تحصن کردند، احیا گرفتند،روزه گرفتند، نماز جماعت خواندند افطار کردند، صدایی در نیامد تا شام قدس که با تصمیم وزارت کشور دولت پزشکیان یکباره آن شوک بهشان وارد شد...انصافت کجاست مسلمان!کاری نکنید این دولت تمام شود روسیاهی برایتان بماند کأنه اشعث و اشعری.

Profile picture of ‌Mahdi Ahmadpour‌
Replying to
اگر مباحث را دنبال کرده باشید، کسی نیروی انتظامی را تضعیف نکرده است. ولی رفتار برخی ماموران پلیس باید مورد مداقه قرار بگیرد. نقد رفتار برخی از ماموران، نه تنها تضعیف پلیس نیست که تقویت آن هم هست.