خاک بر سرتون، حتما حتما همینی که میگید شما امشب جرات نکردید یه پهباد بزنید میخواهید بعدا بزنید به خدا کمتر از 24 ساعت ببین اسرائیل چه کار میکنه که فقط به ریشتون بخنده شما زورتون برسه به بیانیه بدید بدبختی حقیر غرور ندارید واقعا اوف نشید یه وقت عمووووووو