#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
10 April 2026#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more