10 April 2026
#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بودShow more
فریب زیرکانه بودو تا هزاران سال دیگه هم هست
03:21 - 10 April 2026

2 Reactions
259 Views