از دی ماه سال 1402 در محله ما تجهیزات FTTH شرکت شاتل نصب شده و نزدیک به 3 ماه است که اینجانب هزینه راهاندازی سرویس را پرداخت نمودهام اما همچنان سرویس فیبرنوری نصب و راهاندازی نشده است. @Shatel_ir@ict_195@EisaZarepour @PeymanGharehdaghi@lajevardi@Hamed_Mahyari