هشت سال جنگیدیم و یک وجب خاک ندادیماما #پزشکیان_تجزیهطلب و #پانتورک ها آمدند،#زنگزور رفت راه برای واگذاری کوریدور های #آیمک و #لاجورد هم باز شد حزبالله را فروختند سوریه را به تروریستها هدیه دادند، سران مقاومت و سرداران نظامی و دانشمندان هستهای را بر اساس #FATF و #برجام حذف کردند...
در نیویورک پذیرش #آدم بودن خودشونو از کدخداشون گدایی کردند،به #مقعد_بوسی ترامپ افتخار کردند و پس از خیانت آمریکا باز هم به دنبال #مذاکره بودند،به بهانه #وفاق به #گوساله_پرستی افتخار کردند و از خدا رویگردان شدند،اما خداروشکر که #جلیلی رئیس جمهور نشد،وگرنه #جنگ میشد...!!!