Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
من که خودم اعصابم نمی‌کشه بیشتر از دو سه تا کامنت ادامه بدم ولی زیاد دیدم آخر بحث مثل شما به این نتیجه می‌رسن به قول یکی از اساتید به جای اینکه وقت و توانتون رو صرف توضیح واضحات به کسانی کنید که آگاهانه در برابر فهمیدن مقاومت می‌کنن خرج همفکری و همدلی با همفکران کنید
Profile picture of ‌مرصاد‌
@Master_Mersad13 June 2026
بله دیگهوقتی قانع نمیشیم که از متجاوز حمایت کنیم شدیم مقاوم...!خدایا
Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
اون حمایت از حمله هم باید توی چهارچوب خودش قضاوت بشه که چه کردید و چه از سر گذروندن مردم خصوصا بعد کشتار دی ماه که بعضی مردم به حمله راضی شدن!بماند که نظر مردم مطلقا تأثیری توی شروع این جنگ نداشت و جنگ طلب واقعی خودتون بودید که سایه جنگو آوردید سر این کشور با سیاست هاتون فقط طبق معمول گردن نمی‌گیرید
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix13 June 2026
تاثیر نداشت؟ در اصل که پشیزی ارزش براشون قائل نبود ولی کاملا استفاده ابزاری کرد و مشروعیت داد به جنایتش. گفت مردم ایران دوست دارن بمبارون شن، خودش ویدیو تجماعاتاشون با پرچم آمریکا و اسرائیلو منتشر کرد و...باعث شد فکر کنه راه بازه برا حمله و کشور پر از خودفروخته‌س
Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
والا از هزارتا دلیلی که آورد ۹۹۹ تاش این بود که سلاح هسته ای نمی‌تونن داشته باشن و ۴۷ سال مارو بازی دادن و..اینکه چسبیدی به همون یکی نشان از زرنگیته می‌خواستید کشتار نکنید بهونه ندید دستش شما که اینترنتم به جز برای لمپن های مورد تاییدتون قطع کرده بودید و صدای مردم داخل اصلا به جهان نمی‌رسید!
Profile picture of ‌قـבر ܩطلـق‌ܩعکوسـ 🚩‌
ج.ا کشت و کشتار راه انداخت ؟یا داعشی هایی که تو دی ماه وحشی بازی کردن یا اون امریکایی ک ازش حمایت میکنیمیدونی با سرخ پوست ها ، سیاه پوست ها ، مسیحی ها ، آفریقایی ها چیکار کرده؟میدونی همونه ک الان اسلحه میده ب اسراییلی که لبنان و غزه و سوریه و... رو داره رو مردمش بمب میندازه؟انسانیت هم نداری!
Profile picture of ‌فرخ☫‌
شهید حنانه مهدی خواهدانش آموز ۷ ساله مینابی که قلب کوچیکش به خاطر موج سنگین انفجار ابزار آزادی آمریکا وایساد ، در مهد دموکراسی این چیزا عادیه سالها آدم کشتن چه اهمیتی براشون داره

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فرخ☫‌
اینو من باید از شما بپرسم

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌مرصاد‌
ماهم برای کشته شده های اغتشاشات دی ناراحتیماما برای کشته شده های واقعی!برای کشته‌شدگانی که به دست مزدوران اجاره شده اسراییل کشته شدنبرای کسایی ناراحتیم که توسط مزدورهای اجاره ای موساد کشته شدن تا از همون خون به نفع خودشون استفاده کنند."اما برای کشته شدگانی که شهر رو به آتش میکشیدن ناراحت نیستیم"
من برای تمام حرف‌هایی که مینویسم سند و مدرک دارم.مایلی بفرستم؟!
15:40 - 16 June 2026

1 Reactions
77 Views


2 Replies

Profile picture of ‌مرصاد‌
فقط یک نمونه از کسانی که به اسم اعتراض ، در شهر آشوب درست کرده بودند.کجای دنیا در اعتراض به گرانی اسلحه بدست میگیرند، مامور پلیس سلاخی میکنند، اموال عمومی رو تخریب میکنند، شهرها رو به آتش میکشن؟!
2 MB
8 MB

Profile picture of ‌خورزو‌
اون کسایی که تیر خلاص خورده بودند و وسایل پزشکی هنوز روی اجسادشون بود چی؟یعنی تروریست‌ها رفتن توی اتاق عمل یا بخش عادی بیمارستان؟