Profile picture of ‌Enter The Asylum‌
@user1775390078113 June 2026
والا از هزارتا دلیلی که آورد ۹۹۹ تاش این بود که سلاح هسته ای نمی‌تونن داشته باشن و ۴۷ سال مارو بازی دادن و..اینکه چسبیدی به همون یکی نشان از زرنگیته می‌خواستید کشتار نکنید بهونه ندید دستش شما که اینترنتم به جز برای لمپن های مورد تاییدتون قطع کرده بودید و صدای مردم داخل اصلا به جهان نمی‌رسید!
Profile picture of ‌قـבر ܩطلـق‌ܩعکوسـ 🚩‌
ج.ا کشت و کشتار راه انداخت ؟یا داعشی هایی که تو دی ماه وحشی بازی کردن یا اون امریکایی ک ازش حمایت میکنیمیدونی با سرخ پوست ها ، سیاه پوست ها ، مسیحی ها ، آفریقایی ها چیکار کرده؟میدونی همونه ک الان اسلحه میده ب اسراییلی که لبنان و غزه و سوریه و... رو داره رو مردمش بمب میندازه؟انسانیت هم نداری!
Profile picture of ‌فرخ☫‌
شهید حنانه مهدی خواهدانش آموز ۷ ساله مینابی که قلب کوچیکش به خاطر موج سنگین انفجار ابزار آزادی آمریکا وایساد ، در مهد دموکراسی این چیزا عادیه سالها آدم کشتن چه اهمیتی براشون داره

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌فرخ☫‌
اینو من باید از شما بپرسم

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌مرصاد‌
ماهم برای کشته شده های اغتشاشات دی ناراحتیماما برای کشته شده های واقعی!برای کشته‌شدگانی که به دست مزدوران اجاره شده اسراییل کشته شدنبرای کسایی ناراحتیم که توسط مزدورهای اجاره ای موساد کشته شدن تا از همون خون به نفع خودشون استفاده کنند."اما برای کشته شدگانی که شهر رو به آتش میکشیدن ناراحت نیستیم"

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌قـבر ܩطلـق‌ܩعکوسـ 🚩‌
خاک برسرتون ک خود موساد و منافق هم میگه تو جمعیتتونه بازم باور نمیکنی شب ۱۸ ام ک دستور تیر صادر نبود صدا تفنگ از کجا میومد؟ شب ۱۹ ام فرق داره ولی اونی ک با تبر شرشو بریدن یا ... از ما بود احمق؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌قـבر ܩطلـق‌ܩعکوسـ 🚩‌
دارم میگم موساد بیشتر کشت شب هجدهم شب ۱۹ ک کلا بحثش فرق داره وقتی گفتیم دشتور تیر صادر شده عقل داشتن نمیومدن وقتی هم اومدن باید قبول کرد ک موساد هم باهاش بوده و مامورین مجبور ب برخورد بودن
2 MB
این آقا دانيال انقدر ترسو تشریف دارن کل ویراست هاش رو حذف کرد🤣
04:30 - 17 June 2026

3 Reactions
197 Views


2 Replies

Profile picture of ‌Daniel‌
ترسو نیستم من ، جایی که درکی از آزادی بیان ندارن و تهدید به پلیس فتا و گونی و ... میکنن ( در حالی که من فقط عقاید مو گفتم و حرف ممیزی نزدم )شرط عقل هست که آدم سکوت کنه و حرفی نزنه به این کار نمیگن (ترس) .

Profile picture of ‌AMIN‌
تویی که نمیترسی برو شات بیار اثبات کن من سلطنت طلبم نه اینکه ویراست هامو بخونی و خودتو بزنی به ندیدن دروغگوی پست