دیده ام در برخی پیشنهادها برای پایان جنگ «تضمین عدم حمله مجدد» بعنوان یکی از شروط ایران عنوان میشود.هشدار به مسئولان!چیزی به نام «تضمین» وجود خارجی ندارد و پذیرفتن آن حماقت مصدری است.تضمین بازدارندگی دشمن، فقط اقتدار و توان دفاعی ماست ولاغیر.مراقب باشید، وعده کاغذی و باد هوا به ما نفروشند!

