1 April 2026
‏دیده ام در برخی پیشنهادها برای پایان جنگ «تضمین عدم حمله مجدد» بعنوان یکی از شروط ایران عنوان میشود.‏هشدار به مسئولان!‏چیزی به نام «تضمین» وجود خارجی ندارد و‌ پذیرفتن آن حماقت مصدری است.‏تضمین بازدارندگی دشمن، فقط اقتدار و توان دفاعی ماست ولاغیر.‏مراقب باشید، وعده کاغذی و باد هوا به ما نفروشند!
ما عوام می دانیم که ...« تا وقتی پایگاه های نظامی و دیپلماسی #آمریکا و #رژیم_صهیونیستی در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری مرزهای کشورمان حضور داشته باشند، هر گاه و بی گاه باید منتظر یک جنگ تحمیلی باشیمبا موج های کوتاه تر و ضربات محکم تر »virasty.com/Matin_B_Rad/1773094932874628732
۱. هیچ سفارتخانه ای از کشور تروریست #آمریکا و #رژیم_صهیونیستی نباید در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری کشور ایران وجود داشته باشد که هدف حمله ن.م #ایران خواهد بود۲. تردد هرگونه شناور یا هواپیمای متعلق یا به مقصد کشور تروریست #آمریکا و #رژیم_صهیونیستی نمی تواند از شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری کشور ایران انجام شود که هدف …
Show more
05:18 - 1 April 2026