جناب تیمسار پروداکشنز تقدیم مینمایدرای ما قالیباف (ریمیکس)
3 MB
Replying toاین آهنگ باید یه ریمیکس خفن ازش بیاد بیرون و به جای یه عکس خالی باید یه ادیت خفن باشهاز کسانی که در کار میکس و مستر و تدوین هستند تقاضا مندم به درخواست بنده رسیدگی کنند🌹🙏🏻
23 اردیبهشت 1405جناب تیمسار پروداکشنز تقدیم مینمایدرای ما قالیباف (ریمیکس)3 MBReplying toاین آهنگ باید یه ریمیکس خفن ازش بیاد بیرون و به جای یه عکس خالی باید یه ادیت خفن باشهاز کسانی که در کار میکس و مستر و تدوین هستند تقاضا مندم به درخواست بنده رسیدگی کنند🌹🙏🏻
@mohammadmehdisharife230 اردیبهشت 1405Replying to andandاقای احمدی نژاد تو تیم ماست از حرف های خودمون زد خودمون استفاده میکنی