10 October 2024
حوالی ساعتِ دو و بیست‌دقیقه‌ی ظهر است. بی‌صبرانه منتظر به صدا درآمدنِ زنگ مدرسه‌ام. دیشب وسایلم را آماده کرده بودم، تلفنم را گوشه‌ای کیف، مخفی کرده بودم و ذوقی عمیق داشتم برای هیئتِ شمسِ هشتم امامت، علی‌بن موسی‌الرضا :)زنگ که می‌خورد، رو به بچه‌ها می‌گویم:- بدوید برسیم به مترو!
Profile picture of ‌زینب‌مشرقی|خـٰادمة الرضـٰا‌
@zeinabmashreqi_ir10 October 2024
Replying to
خوشششبحالت
لطف امام‌رضاست همش ...❤️‍🩹
19:49 - 10 October 2024

1 Reactions
714 Views