8 April 2026مگه آتش بس هم با ما هم با لبنان نبود؟؟؟پس چرا اسرائیل داره لبنان رو میزنه؟؟؟این نقض آتش بس نیست؟؟؟5201525
فِداءُالزَهــرا"@Fedaozahra_3138 April 2026Replying to @Maz_87آتش بس با لبنان نبوده از اول01046
فِداءُالزَهــرا"@Fedaozahra_3138 April 2026Replying to @Maz_87نبود نتانیاهو همون اول گفت لبنان جز آتش بس نیست01046