آمریکایی ها فکر میکنن اینکه باید برا عبور از تنگه هرمز ، عوارض بدن ، یه شکستِ مالیه!!!ولی شکست اصلی اون موقعیه که میخوان پرداخت کنن :سایت بالا نمیاد...وارد درگاه پرداخت نمیشه...پیامک رمز عبور و رمز دوم نمیاد...بعد میفهمن باید فیلترشکنو خاموش کنن که بره تو سایت!!!😅
بعد از اتمام عملیات پرداخت ، پول از حسابشون کسر میشه ولی مینویسه : تلاش شما ناموفق بود ، مبلغ کسر شده ظرف ۷۲ ساعت به حساب شما بازمیگردد لطفا دقایقی دیگر تلاش کنید.😅دقایقی بعد ، میگه سقف کارت به کارت پر شده!!!بعد با یه کارت دیگه میریزن ، پول برگشت میخوره...زنگ میزنن پشتیبانی...
گویای پشتیبانی میگه نفر هفتاد و چهارم در صف انتظار می باشید!بعدم تایم اداری تموم میشه ، باید صبر کنن تا فردا....خلاصه که آره مشتی ، اینجا ایرانه...#طنز #ایران #بانک #سیاست #سیستم #آمریکا_در_باتلاق #تنگه_هرمز
16:20 - 12 April 2026

279 Views