حرف بزنیم میشیم خائن و وطن فروش...چرا نمیخوایین متوجه بشین ؟!؟70روزه اینترنت کل کشورو بستن...میلیون ها کسب وکار نابود شده...میلیون ها ادم از درامد افتادن...70روزه یه اسکناس تو بانک ها پیدا نمیشه...فیلتر شکن نامحدود200هزار تومنی شده گیگی700هزار تومن...
هرکاری از دستشون برمیاد میکنن تا بزنن تو سر کسب وکار های جدید...۱۸ میلیون جوون که مستقیم و غیر مستقیم کارمون با اینترنته...70شبه به بهونه اتحاد وانسجام مردم میان کف خیابون...دولت و مسئولین کی میخوان پشت مردم باشن ؟!؟توی همین 70 روزی همه چیز دوبرابر شده قیمتش....کی میخواد درست بشه ؟!؟
جوری اینترنت رو گند زدن که حتی تو پلتفرم های ایرانی یه فایل ۱۰۰ مگابایتی رو 48ساعته نمیتونیم بفرستیم...الان این شده مدیریت کشور؟!؟بعد میخواینن اقتصاد جهانی رو تغییر بدین ؟!؟کاش فقط میزاشتین زندگی کنیم ...😓#اینترنت#ایران#مردم#دولت#مسئولین#اقتصاد#تلگرام#جوونی