با اجازه #وفاقیون چند سوال #وحدت_شکن دارم:1. آیا ذاتا میشود به آمریکا اعتماد کرد؟2. آیا قبول داریم که اسناد روابط خارجی آمریکا فارغ از جناح ها هدفی جزو استعمار و ابرقدرت بودن نداره؟3. آیا قبول داریم بخش اعظمی از سرمایه داران و سیاستمداران آمریکا یا صهیونیست هستن و یا گوش به فرمان صهیونیست؟
4. آیا قبول داریم اسرائیل بخاطر #طرح_اسرائیل_بزرگ هرگز راضی به قوی شدن جبهه مقاومت نمیشه؟5. آیا قبول داریم که هر فرصتی به این شیاطین صرفا منجر به تجهیز بیشتر و آمادگی بالاتر میشه؟6. آیا قبول داریم این کشورها قاتل جان میلیون ها انسان از جنین تا افراد کهنسال شده و میشن و خواهند شد؟
7. آیا کسی هست که هنوز مطلع نباشه آمریکا حتی به هم‌پیمانان خودش و کشورهای همسایه خودش هم رحم نمی کنه؟8. آیا کسی هست که هنوز ندونه کشوری که بارها در میز مذاکرات خیانت کرده قابل اعتماد و اتکا نیست؟9. آیا هنوز کسی هست که از مذاکرات قبلی درس عبرت نگرفته باشه؟
10. و از همه مهمتر، آیا کسی هست که حاضر باشه با وجود خون به ناحق ریخته شده #بچه_های_میناب، خون #رهبر_شهید انقلاب، خون هزاران شیعه #لبنان و ده ها هزار فلسطینی مظلوم، حتی حتی حتی با وجود قبول شروط بیان شده ایران، با این شیاطین عهدنامه ببنده و قرارداد امضا کنه؟
هیهات من الذلههیهات از مذاکره با شیاطین عالمهیهات از مذاکره با دستان خونیپس یکی بیاد بگه دقیقا تیم مذاکره کننده ما دنبال چی هستن؟قراره در نهایت چه چیزی از مذاکرات عاید ما بشه؟دنبال زنده کردن هزینه های جنگ از کشوری هستند که حاضر نیست بدهکاریهای بلوکه شده رو بپردازههیهات از کار عبث و بی نتیجه
12:27 - 17 خرداد 1405

1 Reactions
361 Views