1d
اوج حقارت این تیم مذاکره کننده کسانی هستند که میگویند اگر گندم آمریکا خوب باشد اشکال ندارد بخریم .جهالت تا کجا ؟؟آمریکا که با موشک ۱۶۸ نوگل مدرسه میناب را پرپر کرد و دشمن خونی ملت ایران هست را چطور میخواین محصولات مهم غذایی را ازش خریداری کنید ، شما غربزده ها حداقل از تاریخ عبرت بگیرید ، آمریکایی…Show more
لطفا بازنشر کنید🙏آقایی هستم40 ساله .که به خاطر بیماری حرکتی و از دست دادن حرکت پاهام.ام اس و اعصاب قادر به تهیه داروهای گرانقیمت و درمان ندارم .لطفاً هموطنان عزیزم خواهش میکنم برای درمان بنده هر چقدر هم کم کمک کنند.مدارک در پستهام. ‌دعاگو هستم🌹 ش ک (6037997212048731)مهدی‌ م#محرم #عاشورا.
16:09 - 4 تیر 1405

62 Views