بنده احترام بسیار زیادی برای آقای یامین پور قائلم و میدونم انسان انقلابی و عاقلی هست اما یه نکته رو متوجه نمیشم که مگر ایشون معاون وزیر نیستن و اون هم وزارتی که مستقیم با جوانان ارتباط داره و راه نرفته و عقب افتاده در این مسیر بسیار زیاد هست پس چطور طبق شناختی که از ایشون دارم برای هر اجرای برنامه