مهدی دباغ
@Mehdi_dabagh
در مظلومیت
#شهید_جمهور
همین بس که حتی نفهمیدیم چی شد!!!!
سخت دل دادی به ما وساده دل برداشتی
دل بریدن هایت حکمت داشت، دلبر داشتی
#صدای_بی_صدایان
#رئیسی
#مظلوم
#شهید
20:35 - 13 May 2025
2019
Views
Replying to
@Mehdi_dabagh