12 April 2026
سوخت رسان های آمریکایی به کمک جنگنده های اسرائیلی برای بمباران لبنان شتافته اند آیا این هم نقض آتش بس نیست؟
Profile picture of ‌یوسف‌
@Yosef63012 April 2026
Replying to
ظاهرا ما مردم ایران غریبه ایم و سران حکومت آمریکا محرم تر از ما هستند!
جنگنده اسرائیلی برای بمباران لبنان نیازی به سوخت رسان نداره!
08:01 - 12 April 2026

1 Reactions
68 Views