میلاد رضایی@IrclockM • 2dظریف در صدا و سیما هزاران دروغ خانمان سوز گفت(اسنپ بک،تعلیق،...)دادگاهی نشدنبویان حقیقتی را از زبان رهبری برملا کرد دادگاهی شد.برنامه قطع شدمدیر شبکه برکنار شداز نبویان شکایت شد
@IrclockM • 2d