رئیس جمهور نادان و بی فهم
جناب به ظاهر رئیس جمهور بیان کردند:«ما ۲۰ میلیون بشکه نفت که مال دولت بود دادیم به هوافضای سپاه تا بتونه خودش رو تجهیز کنه...» دروغگو و کذاب هستید،در خصوص سهم دولت و نیروهای مسلح قانون بودجه تعیین تکلیف کرده است.دقیقا ۲۰ میلیون بشکه سهم نیروهای نظامیست و نه سهم دولت.(آن هم در شرایط صلح)دولت ⬇️
نا کارآمد هر زمان اراده کرد برای کارآمدی، از صندوق توسعه ملی که از نامش، کارکردش مشخص است، دریافت کرد؛ پولهارا به باد دادید از باب رانت کثیفی که حاکم است، مضافا بی‌برنامگی دولت عیان است، که با آزمون و خطا کارش را پیش می‌برد، کثافت امروز حاکم بر شرایط اقتصادی با این سخنان توجیه نخواهد شد،⬇️
قصد بر باد دادن صندوق توسعه ملی را دارید و اینکه سهم دولتو دادیم به نیروهای مسلح، پس سهم دولتو مجدد از صندوق بدهید یا از فروش نفت، دوره‌ی این سیاه بازی‌ها خیلی وقت پیش در دوره حسن فریدون تمام شد.طالع نحس،که ما در این شرایط درگیر نابلدان پر ادعا شدیم و بدتر از آن تفکر انگل گونه اصلاحات که پایه‌اش ⬇️
خود تحقیری و غرب زدگیست.(به گواه تاریخ)خودزنی و سیاه بازی شما و برده غرب بودنتان خیلی وقت است عیان شده، خو میاد میزنه میره، خو موشکهای اونا بهتره، خو شما چرا رئیس جمهور ایران شدی؟
20:57 - 22 June 2026

3 Reactions
55 Views