بسماللهالرحمنالرحیمما زمانی پیروز میدان هستیم که به این درک برسیم:ما هیچیم و هرچه هست از اوست و قادر توانا اوست و ما ناتوان هستیم و عزت و ذلت دست اوست.اماامتی که سیدعلی رو دیده و امروز با سیدمجتبی بیعت کرده و لبیک گفته دارای درک و شور بالایی هست، اما باید شعور خدایی هم داشته باشد، انشاءالله.
01:39 - 17 March 2026