الگو گرفتن از زهرا (س) یعنی شباهت در اندیشه و دغدغه، نه فقط در ظاهر و رفتار.یعنی داشتن دلی که دغدغهی هدایت، عدالت و انسانیت دارد.اگر غصهی ما با غصهی او یکی شود،در سپاه یاران مهدی (عج) جای خواهیم گرفت.
@M_khalifavi1 November 2025Replying toالگو گرفتن از زهرا (س) یعنی شباهت در اندیشه و دغدغه، نه فقط در ظاهر و رفتار.یعنی داشتن دلی که دغدغهی هدایت، عدالت و انسانیت دارد.اگر غصهی ما با غصهی او یکی شود،در سپاه یاران مهدی (عج) جای خواهیم گرفت.
@Moon_110_1332 November 2025Replying toمن که مداح بسم الله گفت اشکم در اومد تازه نمیدونم چرا تا تو خونه رو تخت خواب بودم داشتم زار میزدم