نجیبتر و مظلومتر از بچه انقلابیها نداریم که وضع کشور رو میبینند ولی حرف تندی نمیزنند تا اتحاد و انسجام ملی حفظ شود. #برای_ایران به شعار نیست به عمل است.
18 August 2025نجیبتر و مظلومتر از بچه انقلابیها نداریم که وضع کشور رو میبینند ولی حرف تندی نمیزنند تا اتحاد و انسجام ملی حفظ شود. #برای_ایران به شعار نیست به عمل است.
@shamsbojnordy18 August 2025Replying toدر نجابت و مظلومیت انقلابی ها شکی نیست ولی اینکه در محافل سیاسی افشاگری نکنن و سکوتشان مانع از افشای چهره کثیف نفوذی ها بشه این ارزش نیست.لطفا نجابت و مظلومیت رو با سکوت جمع نکنید باید عمار باشیم و به وقتش مالک!!!