دنیا چیز بدی استچون اگر همه را هم به‌دست بیاوری، چیزی به‌دست نیاورده‌ای.اما این حُسنِ دنیا هم هستچون اگر کل آن را هم از دست بدهی چیزی را از دست ندادی.👤شهید سرلشکر عبدالرحیم موسوی
21:22 - 18 May 2026

1 Reactions
273 Views