محمدحسین عابدی
@Mh_Abedi
دنیا چیز بدی است
❌
چون اگر همه را هم بهدست بیاوری، چیزی بهدست نیاوردهای.
اما این حُسنِ دنیا هم هست
✅
چون اگر کل آن را هم از دست بدهی چیزی را از دست ندادی.
👤
شهید سرلشکر عبدالرحیم موسوی
21:22 - 18 May 2026
1
Reactions
273
Views
1
Replying to
@Mh_Abedi