❌ پناه میبریم به خدای عزوجل از این مغالطهها!#تفاهمنامه، محصول مذاکره بوده نه وحی منزل که ملائکه به یکباره بر قلب مسئولین ما وارد کرده باشند.⚫️ تفاهمنامه، نتیجهی فرایند #مذاکره با دشمن شیطانصفتِ بدعهدی است که همواره مورد نهی امام شهیدمان قرار گرفته.❌ محدودکردن مخالفتِ #علیالأصول معظمله به…Show more
