1 May 2026
استارلینک بیاد دیگه خودتونو جر بدید بکشید تیکه تیکه کنید کل اینترنت رو کامل قطع کنید باز هیچ تاثیری نداره و کامل کامل کنترل اینترنت رو از دست میدید و کل اپراتور های ایرانی هم ورشکست میشن ... حال از ما گفتن#اینترنت #اینترنت_آزاد #internet
یادتونه برا ماهواره چه کردید؟ چه شد؟ اکثر مردم یکی رو خونه هاشون دارن حال انقدر اینترنت رو قطع کنید تا استارلینک هم بیاد کنارش ...#اینترنت #اینترنت_آزاد #internet
Profile picture of ‌محمدحسین‌
@Mh_rahm1 May 2026
Replying to
اینترنت در جنگ باید محدود باشه چون دشمن ازش به عنوان سلاح استفاده میکنهچاره ای دیگه نیست
Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore14001 May 2026
Replying to and
خوب پس چرا فروشی هست ؟؟چرا طیف خودشون دارن ؟؟چرا موصافی ها و ملیجک های دورشون دارن ؟اگر بخاطر امنیت هست ،واس همه قط کنند این یک دروغه ک بخاطر امنیت هست
Profile picture of ‌محمدحسین‌
@Mh_rahm1 May 2026
Replying to and
باید بگم که بیشتر به اساتید دانشگاهی و مدیران و افراد خاصی تعلق گرفته اونم با قیمت بالااین اینترنت کنترل شده تا پایان محدودیت های شرایط جنگی هستبین ۹۰ میلیون آدمی که داخل کشور هست به تعداد خاصی که قابل کنترل هست تعلق گرفته
Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore14001 May 2026
Replying to and
اساتید دانشگاه و رسانه داران بله .ولی میشه بگید چرا اکبر رائفی و افراد موسسه اش دارن ؟؟ استادن ؟ سواد دارن ؟ چرا ب طیف سایه و هر کس ستادش رد شد دادن ؟؟این ی‌ک بی‌عدالتی محضه .یک حق الناس..ماشالله ادعای دین داری هم دارن .
Profile picture of ‌محمدحسین‌
@Mh_rahm1 May 2026
Replying to and
اینکه اونا هم ازش استفاده میکنن اطلاعی ندارم ولی خب این حرفایی که شما میزنی سندش رو از کجا دارید که همه اونا دارنحق الناس این همه آسیب و خسارتی هست که از اغتشاشات دیماه تا الان به واسطه طرفداران جنگ به مملکت وارد شده و این شرایط بوجود آمده
Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore14001 May 2026
Replying to and
اکبر و تیم فحاشش همه دارن .سایه سانان دارن .لطفا ازشون طرفداری نکن باشه ‌قبول .نت قط برای امنیت .چرا اونا دارن؟خود آقای اژه ای چند روز پیش تی وی گفتن ک برید تحقیق کنید داستان خط سفید چیه ک ب یکسری اگر همینجوری دادن ک مردم معترض هستن.ک بی‌عدالتی نشه شما میگید خبر ندارم !!
اینکه گیر دادید به رائفی پور و تیم آقای جلیلی میگم عجیبه کی و کجا گفته شده که اونا خط سفید دارن ماهم بدونیماین سیم کارت های سفید مربوط به دوران آقای روحانی هست که از اون زمان داده شدهاینکه کی داره و کی نداره هیچکی نمیدونهشما فقط از رائفی پور بدت میاد هی گیردادی به اون
09:52 - 1 May 2026

69 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore14001 May 2026
Replying to and
دیدی از طیف مردم عادی نیستی اونا چرا باس داشته باشند ؟؟؟گیر دادم !!شما ب صدای حق ما میگید گیر !!ارزش بحث نداری چون امثال تو دردتون از جنس مردم عادی نیست .الله اعلم شاید خودت داری .وگرن هیچکس اینمدتی طرف نگرفت ک اینها باید نت داشته باشند .منفعت طلبی حزبی براتون از حق الناس هم واجب تره