در نشست اعضای کمیسیون آموزش مجلس با وزیر محترم آموزش و پرورش مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون آموزش و وزارتخانه تشکیل شود و وضعیت بکارگیری معلمان نهضتی، پیش دبستانی و طرح امین را مشخص نمایند.اینجانب، دکتر رحیمی و دکتر حق وردی مأمور پیگیری تشکیل این کارگروه از طرف کمیسیون شدیم.
