13 May 2026
زمین شاید با زلزله نلرزه ولی وقتی تو نیستی انگار خدا تو هسته زمین بندری پلی کرده.
Replying to
زمین با این عظمتش لرزیدمن کی باشم با عشوه های شما دلم نلرزه بانو 😂🤦🏻‍♀️
باید اینو ویراست می‌کردم حیف شد دیر دیدمش😂
02:45 - 13 May 2026

2 Reactions
37 Views


1 Reply

Replying to
عیب نداره همین الانم بزاری ایشالله ایمپرشنو میگیری 😂