چه انتظارى دارى، خب نميفهمن ديگه #شيخبه قول معروف، خوابالو رو ميشه بيدار كرد، ولى كسى كه خودشو زده به خواب خير.گفتم كه به #خر بگى ميفهمه، ولى اينا#ياسين هم بخونى در گوششون فايده نداره.فقط دست به #برچسب زدن و #تخريب كردن و #بلاك كردنشون خوبه.#انسجام_ملّى#اتحاد_مقدّس#رهبری #راهپیمایی
تشکر ویژه‌ی رهبری از مردم؛ چقدر ما از مسیر ایشان دور شده‌ایم؟رهبری با اطلاع کامل از ترکیب افرادی که در صحنه حضور داشتند، از تک‌تک مردم تشکر می‌کند و برای چندمین بار بر انسجام ملی تأکید دارد؛ اما ما هنوز درگیر این حاشیه‌ها هستیم که: بی‌حجاب بیاید یا نیاید؟ اگر آمد، عکس بگیریم یا نگیریم؟ منتشر…
Show more
8 MB
18:59 - 12 February 2026



1 Reply

Profile picture of ‌هیچ بن هیچ‌
@Hosein7512 February 2026