15 March 2026
کاش برگردیم به اون روزا که دغدغه‌مون جداشدن ساسی مانکن با دنیا جهانبخت بود، که دنیا میخواست خودشو بکشو! ملت هم کامنت میذاشتن اینکارو نکنیا برای تتلو ... زده!حداقلش جنگ نبود یا نت ملی نبود.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام
Profile picture of ‌Sam‌
@user1773003029215 March 2026
Replying to
صبح منم به همین فکر میکردم. اون موقع که اهنگ های خز گوش میدادیم و سی دی رایت میکردیم. ناراحتیمون از خراب شدن و خش افتادن سی دی بود نه بمب و موشک یه کلیپ دیدم میگفت ادما وقتی به اینده امید ندارن به نوستالژی ها رو میارن 💔
من حتی به اون زمان که ویدیو کلوپ میرفتم و بوشکوب بازی میکردم هم فکر کردم. خیلی +راضی تر بودیم تا این روزا!یا اون زمان که اول آهنگا میگفتن دیجی سروش اس جی ترک💔
12:58 - 15 March 2026

43 Views