کاش برگردیم به اون روزا که دغدغهمون جداشدن ساسی مانکن با دنیا جهانبخت بود، که دنیا میخواست خودشو بکشو! ملت هم کامنت میذاشتن اینکارو نکنیا برای تتلو ... زده!حداقلش جنگ نبود یا نت ملی نبود.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام
15 March 2026کاش برگردیم به اون روزا که دغدغهمون جداشدن ساسی مانکن با دنیا جهانبخت بود، که دنیا میخواست خودشو بکشو! ملت هم کامنت میذاشتن اینکارو نکنیا برای تتلو ... زده!حداقلش جنگ نبود یا نت ملی نبود.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام
@user1773003029215 March 2026Replying toصبح منم به همین فکر میکردم. اون موقع که اهنگ های خز گوش میدادیم و سی دی رایت میکردیم. ناراحتیمون از خراب شدن و خش افتادن سی دی بود نه بمب و موشک یه کلیپ دیدم میگفت ادما وقتی به اینده امید ندارن به نوستالژی ها رو میارن 💔