این کلمه 'از بین بردیم' از #ترامپ بگیرن!دیگه حرفی برای گفتن نداره!هی میگه از بین بردیم! ما از بین بردیم!فقط #اینترنت جهانی ازبین بردی لعنتی!#اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام #هوش_مصنوعی
17 March 2026این کلمه 'از بین بردیم' از #ترامپ بگیرن!دیگه حرفی برای گفتن نداره!هی میگه از بین بردیم! ما از بین بردیم!فقط #اینترنت جهانی ازبین بردی لعنتی!#اینترنت_آزاد #جنگ #انتقام #هوش_مصنوعی
This post was deleted by the post author.