امیدوارم یمن مراقب این حجم از ورود و نفوذ یک ۱مریکایی باشد،چون آنها حتی تحمل شنیدن یک شعار توسط سلبریتیها و دانشجویان را علیه ۱ مریکا را ندارند،چگونه او اینقدر راحت وارد یمنی که باب المندب را برای آنها به یک کابوس تبدیل کرده و ناوهای جنگی گران قیمت آنها را از بین میبرد میشود.