Replying to
Replying toآقای قالیباف!▪️اگر امام زمان (عج) میفرمود:#علی_الاصول_نظر_دیگری_داشتم شما پس از انتشار آن بیانیه، صرفا تشکر و قدردانی می کردی و باز به کار و نظر خودت اصرار می ورزیدی و پافشاری می کردی و راه خودت را می رفتی!!!!!
Replying to🔴 وضعیت فعلی تنگه هرمز که کاملا بازه و ترافیک عادی توش جریان داره‼️قرارگاه خاتم الانبیاء شما هم ؟!!!〰〰〰〰#امام_رهبرم_تنهاست#بایست_برخاست
Replying toآقای میرباقری مذاکره با رهبری هماهنگ هست پیس پیام رهبری چی هست من نظر دیگری داشتم شما چرا
Replying to#علی_الاصول_نظر_دیگری_داشتم ما رهبری را تنها نمی گذاریم حتی با جانمانما مصلحت اندیشی در برابر نظر ولی امر نمیکنیم😔✊✊✊
Replying to🔺علما به ما یاد دادند چنانچه در مسیری که خلاف نظر ولی فقیهست قدم برداریم اگر مستقیم بدست نتانیاهو هم کشته شویم شهید نخواهیم شد
Replying toخواست تمام کشوربازگشت به امر رهبرننگ نامه اسلام آباد باید باطل شود#علی_الاصول
Replying toیک ماه پیش گفت:اگر مسئولان برخلاف نظر رهبر رفتند مذاکره، چرا رهبر صراحتا اعلام نمیکند که مسئولان خلاف نظرش عمل میکنند تا مردم تکلیف خودشان با مسئولان متخلف را بدانند❓️پاسخ دادم: مگر امام شهید ۱۶۵ بار با ادبیاتهای مختلف طی سالهای متمادی اعلام نکردند و مسئولان خلافش عمل کردند، اهمیت دادیم⁉️مگر …Show more
Replying toاتفاقا برعکس خواهد شد همانطور که بعد هر ظفر و پیروزی اینگونه بوده یک نمونه امام بعد دفاع مقدس ۸ ساله فرمودند :نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ خم زندگی به فراموشی سپرده شوند خودتون یه آمار بگیرید چه کسانی بعد از دفاع مقدس زمام امور و مسند های کلیدی رو تصرف و اشغال کردند
جسارتا حاج آقا تاییدیه نسبی شما بر تفاهم نامه _ در آخرین صحبت های شما قبل از امضا _ دل مردم رو آزرد جبران کنید
@Smz28776dReplying toحضرت آیت الله میرباقری عزیز!فرمودید من به مذاکره بدبین نیستم، مذاکرات زیر تذکر جدی امام خامنه ای داره پیش میره!الان که امام فرمود علی الاصول من نظر دیگری داشتم، هنوزم نگران نیستید؟چرا حرفی می زنید که با ولی زاویه داره؟
@MALAAEK6dReplying toجناب آیت الله علی الاصول نظری در مورد توهین رییس جمهور به رهبری که طبق قائده کشف انتخاب شده رو ندارید؟!!! هنوز قبول دارید که رهبری نائب امام عصر هستن،شماخواص جامعه هستید،نگذارید کربلا تکرار بشه وشما روسیاه
Replying toحاج آقا گفتید چیزی رو به باد ندادن ... این بندهایی که ما فقط در عرض چند ثانیه در تلویزیون دیدیم هیچ نفعی نه برای ایران و نه برای مقاومت نداشت ...چرا کاری میکنید که مردم اعدام انقلابی راه بندازن و تر و خشک باهم بسوزه؟