باسلام اقای میرشمسی به اطلاع میرسانیم باتوجه به تشکیل جلسه درتاریخ۲۰فروردین۱۴۰۴در کمسیون آموزش درخصوص اثبات تخلفات آزمون کیفیت بخشی و محرزشدن تخلفات این آزمون...ازشما درخواست داریم ضمن گفتگو با اقای عظیمی رادنگذارید حق این همه جوان مستعدپایمال شود🙏
@user17397704144511 April 2025Replying toباسلام اقای میرشمسی به اطلاع میرسانیم باتوجه به تشکیل جلسه درتاریخ۲۰فروردین۱۴۰۴در کمسیون آموزش درخصوص اثبات تخلفات آزمون کیفیت بخشی و محرزشدن تخلفات این آزمون...ازشما درخواست داریم ضمن گفتگو با اقای عظیمی رادنگذارید حق این همه جوان مستعدپایمال شود🙏
@IRAN_SARFARAZ11 April 2025Replying to and#معاهده برای این بود که تحریمهای آمریکا برداشته بشود، اما #تحریمهای_آمریکا_برداشته_نشد. خب این #تجربه است دیگر، از این تجربه استفاده کنیم. با یک چنین دولتی #مذاکره_نباید_کرد؛ #مذاکره_کردن #عاقلانه_نیست! #هوشمندانه_نیست! #شرافتمندانه_نیست!https://virasty.com/IRAN_SARBOLAND/1744113568728610813همه بدانند! مواضع ما همان مواضعی است که بود؛ دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی هم همان است که بود. اگر شرارتی از بیرون انجام بگیرد، قطعاً ضربهی متقابل محکم خواهند خورد؛ و اگر به فکر این باشند که در داخل کشور، مثل بعضی از سالهای قبل #فتنه راه بیاندازند، جوابشان را خود #ملت_ایران همچون گذشته خواهند داد.نظر شما در مورد مذاکرهی «مستقیم» یا «غیرمستقیم» با شیطان بزرگ، آمریکای باجطلب مستکبر ظالم متجاوز دروغگوی فریبکار استعمارگر و حامی رژیم کودککش صهیونی، چیست؟! @drpezeshkian @IRIMFA
1041 votes • The poll has been endedShow this thread
@user17384060142211 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشی سلامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی #قبول شدیم،ولی قبول نشدیم
@zahra_samadi11 April 2025Replying toسلام و خسته نباشید لطفا صدای ما کد ۱۹ ها باشید ک ب دلایل جزیی و پوچ گرفتار شدیم .از زندگیمون عقب موندیم .ما جوانیم .هوای جوان هارو داشته باشید ما با کلی زحمت تونستیم کتبی و مصاحبه نمره بیاریم الان پشت درهای استخدامی موندیم 😔
@user17434404543811 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی
@user17434404543811 April 2025Replying toسلام.خواهش میکنم مشکل کد ۱۹ کیفیت بخشی رو حل کنید لطفا ما رو از این بلا تکلیفی در بیاورید
@user17434404543811 April 2025Replying toدرخواست پیگیری فوری وضعیت کد 19 هاباسلام و احترامبا توجه به مشکلات موجود در گزینش داوطلبان آزمون کیفیت بخشی، از شما تقاضا داریم که با پیگیری جدی و توجه به دفاعیات ارائهشده،به وضعیت ما رسیدگی فرمایید
@S_Peymani11 April 2025Replying toموضوع: درخواست پیگیری و اعلام وضعیت #کد 19 هاباسلام و احترامبا توجه به مشکلات گزینش آزمون کیفیتبخشی، تقاضا داریم ضمن بررسی دقیق دفاعیات،وضعیت کد 19 ها مشخص و نتایج اعلام شود. بسیاری از ما با نمرات عالی پذیرفته شدهایم اما همچنان در بلاتکلیفی هستیم.سپاس از همکاری شما
@S_Peymani11 April 2025Replying toچقدر سخت است وقتی قبولی را به دست آوردهای، اما هنوز اجازه خدمت نداری!ما داوطلبان کد ۱۹ کیفیت بخشی، چشمانتظار اعلام نتایج و تعیین تکلیفیم.رسیدگی فوری، حق ماست.#کد۱۹_را_تعیین_تکلیف_کنید#گزینش_با_عدالت#کد۱۹_کیفیت_بخشی
@S_Peymani11 April 2025Replying to
@user17437825828811 April 2025Replying toبا سلام و احترام با توجه به بلاتکلیفی نتایج نهایی داوطلبان کد ۱۹ و مشکلات ایجاد شده، درخواست میشود که موضوع پیگیری و تسریع در اعلام نتایج برای حمایت از حقوق داوطلبان انجام شود. این اقدام میتواند به کاهش دغدغههای داوطلبان و شفافسازی وضعیت آنها کمک کند.
@user17384051244911 April 2025Replying toکد19 کیفیت بخشی در اعتراضات استرس ما رو تا جنون رساند. برای رضای خدا کمکمون کنید
@Zahra33312 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشیما پذیرفتهشدگان علمی آزمون کیفیتبخشی، بهدلیل موانع گزینشی، هنوز استخدام نشدهایم.درخواست حمایت و پیگیری داریم.
@Zahra33312 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشیما پذیرفتهشدگان علمی آزمون کیفیتبخشی، بهدلیل موانع گزینشی، هنوز استخدام نشدهایم.درخواست حمایت و پیگیری داریم..
@user17438043566312 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام واما واگراز شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی #قبول شدیم،ولی قبول نشدیم
@user17431119795912 April 2025Replying to#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی