اون زمان که ما کنکور می دادیم یه نوبت بود .. استرس بالا ، هزینه های سنگین ، فرصت محدود مخصوصا برای پسرها ، فاصله زیاد تا شانس دوباره ... کنکور ۲ نوبته یه ابتکار عالی بود به نظرم . نمی دونم معایبش چی بود ... ندیدم کسی هم بگه چه ایرادی داشت ... اما انگار سودش برای یه عده تک نوبته بودنه
18:03 - 18 July 2025



1 Reply

Profile picture of ‌مهندس داخلی‌
@Mohande318 July 2025
Replying to
من از بچه ها شنیدم که میگفتن اینجور نیست که استرس کمتر شده باشه،هر کدومش به اندازه کنکور ما استرس داشته،تازه واسه بعضیا باعث تنبلی میشد،میگفتن خب این نوبت نشد،نوبت بعدی و...