وببینید کی گفتم که بعدا همه خواهیم فهمیدکه مثل دولت روحانی همه چیز رو دشمن تو جنگ نتونست به دست بیاره خیلی راحت تو مذاکره دادیم رفته

وببینید کی گفتم که بعدا همه خواهیم فهمیدکه مثل دولت روحانی همه چیز رو دشمن تو جنگ نتونست به دست بیاره خیلی راحت تو مذاکره دادیم رفته
این همه مدت جنگ و شهید دادن ، چه بچه هایی که مثل غنچه نشکفته بودند و عزیز برای پدر و مادرانشان و شهادت سرداران و سربازها و در رأس همه اینها رهبر عزیزمون که جونشون رو گذاشتند که به دشمن اجازه هیچ دست درازی رو ندیم بعد خیلی راحت تو مذاکره دودستی تقدیم کردیم آن هم پشت پرده حالا ببینید کی گفتم
@Mm225462126 April 2026سلام میخواستم یه انتقاد یا یه پیشنهادی به دولت بکنم که چرا از این نوع کارشناسها که خیلی معلوم بود به کارش خیلی هم وارد بود تو بدنه دولت و تو پستهای کلیدی واردات و صادرات استفاده نمیکنه چرا همش از راه کارهای سنتی تبعیت میکنن چرا نیمخوان بپذریند که دنیا عوض شده