این که حوا از سر حماقت گول میخوره و فلام و فلان میشه هیچ ربطی به مراکره نداره حوا حماقت کرد چوبشو خورد ما اونجا قرار نیست بریم گول بخوریم حوا رفت میوه ای که بر اون حرام شده بود چید و خورد ما میوه ای که در جنگ کاشتیم رو میخوایم توی مذاکره بچینیم#سرباز_اتحا‌د #سوپر_انقلابی
بعضی پلاکارد ها رو که می‌خونیتازه می‌فهمی چرا امام شهید گفتملت رو «خدا» مبعوث خواهد کرد!#رزم_پلاکاردی #نهضت_پلاکاردی
12:05 - 10 May 2026

11 Reactions
194 Views


1 Reply

@user1768935690011 May 2026
حوا گول نخورد این روایت بایبلی هستش قرآن میگه جفتشون گول خوردن اتفاقا خدا آدم رو ملامت میکنه کار به حوا نداره