این پست رو کوت کنین و یه نظریه نامحبوب (unpopular opinion) بدین. یچیزی که خودتون بهش باور داشته باشین ولی گفتنش جرات بخواد و مطمئنین بقیه جبهه میگیرن جلوتون. هر کدوم بیشترین دیسلاک رو بخوره برندست جایزهشم سورپرایزه 🥀توجه کنین باید بیشترین دیسلایک رو بخوره نظرتون.#اینترنت#internet
یکی رو هم میخوام بگم و کلی دیس میخوره مخصوصا از سمت خانومامهریه قیمت فروختن ب.ک.ارت یه دختره و تو ازدواج ایرانی زن حق و حقوق انسانی نداره فقط یه عروسکه تنها چیزی که داره مهریه است #اینترنت